15 Aralık 2014 Pazartesi

Otobüste Kız Kardeşime Dayadım

Merhaba www.sex-itiraflari.info seks okurları. kız arkadaşımla antalya'ya tatile gitmiştik uçakla.

yaklaşık bir hafta, on gün kaldıktan sonra dönme kararı aldık. fakat uçak yerine bu sefer otobüs yolculuğunu tercih edelim dedik.

biletleri en arkadan son en köşeden aldık.terminaldeki görevli ''otobüs boş önlerden istediğiniz bir yer varsa ayarlarız'' dedi. biz istemedik. otobüsün kalkış saatine daha iki saat vardı. dedik bir şeyler yiyip, bir kaç kadeh bir şey atalım. her neyse yedik, içtik ve saat geldi. otobüse binip yerimizi aldık. otobüste yaklaşık 10 15 kişi vardı. gece saat 23:00 arabası olduğundan herhalde bomboş gibiydi. ikinci yolcu almak için elmalı da felan tekrar durdu otobüs. 3 - 5 kişi de orada alıp, otobüs ışıkları kapatarak yola koyuldu.

kız arkadaşım yaklaşık 160 civarlarında ve gayet manken gibi bir kız olduğundan, rahat rahat yayılıyordum koltuklara. ve arka taraflar bomboştu.önümüzdeki üç sıra bile bomboştu.

önümüzdeki televizyondan film seçip beraber izlemeye başladık. günahkar filmini izlemeye başladık. ve oradaki sevişme sahnesi ikimizide çok etkilemişti.

film bittikten 2 - 3 dakika sonra otobüs molaya girdi. çıktık turladık geldik otobüse. fakat benim aklım hala o sahnedeydi. kız arkadaşım sırtını bana verip cama kafasını yaslayarak uyumaya başladı. ben de dururmuyum hiç. yavaşça dibine kadar sokulup aletimi götüne dayadım. baktım istifini bozmuyor elimle gögüsünü okşamaya başladım. sikim taş gibi olmuştu. elim ile bacak arasını yokladım. amını okşamaya başladıkça bacaklarını aralıyordu. elimi aniden eşorfmanında içeri daldırınca uyandı.

amının sulandığını hissettim. ve dudaklarına yapıştım. bana doğru döndü ve elini şortumun altından sokup benimkini sıvazlamaya başladı. ikimizde çok azmıştık. burada olur mu olmaz mı derken eşorfmanını aşağı çektim.benim şortuda dizime kadar indirdim. o kadar azmıştı ki sikimi taşşaklarıma kadar nerdeyse ağzına sokacaktı.

cam a dönmesini söyledim. cam a yapıştırdıktan sonra kendisini, dalgayi aniden sokmaya çalıştım. fakat dengeyi tutturamıyordum. eliyle tutup başını hafiften soktu içine...öyle bir iç çekti ki nerdeyse otobüstekiler duyacaktı. cam a yaslayıp sert ve tempolu şekilde sikmeye başladım. zevkten dudaklarımı emip ısırıyordu.

sonra kucağıma alıp ince hareketlerle sikemeye devam ettim...yakalanma korkusu daha da ateşliyordu bizi. sikimin hepsini içine aldığında acıdan ve zevkten çığlıklar atıyordu. ağzını dudaklarımla kapamaya çalışıyordum. ama paramparça etmişti dudaklarımı.

bir müddet sonra ikimizde feci şekilde boşaldık...toparlanıp, uyumaya başladık. ta ki sabah erkenden birinin sikimi okşadığını fark edene kadar....