15 Aralık 2014 Pazartesi

Liseli Baldızıma Dayadım



selam merhabalar buu siteyi ensest alışveriş yaşadıkdan sonra kovuşturma etmeye başladım..
benim hikayemin başlangıcı yıllar ilkin olmuştu aslında
o zaman eşim ile nişanlıyım gâh onlarda kalırdım yayımcı salonda bana bi yatak yaparlar orda yatardım sabahleyin ercecik kalkar nişanlım ve ben çalıştığımız için ercecik evden çıkardık bu ardıl baldızımda lisede olduğu için kendisi kalkar okula giderdi
bi sabah sabah sabah kalktık falan salonda giyiniyodum eşim yanıma geldi öpüşmeye başladık ben yatakda oturuyorum bu ayakta memelerini okşarken açtım sütyenini memelerini yalamaya başladım o sırada arkada ayrım ettim baldızım bizi izliyo birden toparlandık her neyse tek birşey söylemeden kapattı kapıyı okula gitti..
birisine birşey söylese üstelik nişanlıyız sonuçta bi problem yoktu…
neyse aha biz evlendik filan bayağı devran geçti baldızımda pir serpildi. göğüsleri kalçaları fazlası ile
olgunlaşmaya başladı beni bayağı çıldırdıyo gördüğüm zaman. beni de şunca severdi allahı var eniştecim der farklı bişi demez ona fena etki ederdim ama bir çeşit açılamaz yalnızca hayel ederdim bazen.
arada bizdee kalır okula bizden gider okulu bize yakında. bi gün yüne bizde kaldı ben grip olduğum için sabah işe gitmicektim eşim erkendenkalkıp işe gitmiş haberim da yok. bir zaman geçte olsa uyandım salona geçtimtv bakıcam bi baktım baldızım çekyatta uyuya kalmış vakit 9 olmuş fakat eteği fevk sıyrılmış bacakları arasında taş kabilinden yatıyo orda bis kaurit tutkalı bakakaldım ona öylelikle sonra kendime hakim oldum ön çekyata oturdum tv açtım sabahleyin haberleri filan derken sese uyandı beni görünce üstünü toparlamaya çalıştı birden. yok korkma bişi etmedim sana dedim güldü gülmesi hoşuma gitti ben ciddi adamım korkma yanımda asude ol dedim biliyorum eniştecim sana ebedî güveniyorum dedi. bende motamot şüphen dahi olmasın dedim ben anca ayak kalça görmeyle kendimi kaybetmem tasa etme dedim biz bu yollardan hayli geçtik dedim. öylemi enişte dedi beli dedim etkilenmezmisin dedi etkilenirim fakat ben istersem dedim öyle herşeye etkilenmem dedim tmm dedi sustu. neyse geç kaldım doğrusu gitmem bugn okula dedi haydi dedim o gün kahvaltı hazırla o vakit dedim bu arada yapalım dedim tmm dedi. kul düş yutmak için cağ girdim. bi aralık banyo camında gölgeesini gördüm ama bozuntu vermedim çıktım banyodan isim bitince alet müheyya tabbi oturduk bornozumla falan. hayırdır sende mi imge alacaktın dedim yok dedi e bi meyan banyonun oraya geldin gölgeni gördüm dedim seda etmedi söyleseydin seni de yıkardım banyoda dedim güldü bana enişte şatır bunca fenasın dedi maşa duvara dair olduğundan kahvaltıda yanyana oturduk aha bi mabeyin bornnoz vale aramdan küşade bunun önüme baktığını gördüm. bir baktım bornoz aılmış sikime denli oğlan aram görünüyo ama sadece sikim görünmüyo buna baktım nazar hücre geldik nereye bakıyosun eğlenceli anca dedim nereye bakacam görünen bişi yokki dedi bana evet dedim tmm sonra hafiften önümü açtım bornozun önü açıldı yavaş aheste bu bana baktı ne yapıyosun enişte dedi köle göremiyomuşsun ya dedim güldü öz koydu tekrardan dikkat et ilişkin aktarılan önün kilitsiz küreksiz aleti yakarsın sonra ablama birşey yapamazsın dedi. köle senin yüzünden olduğunu ablana söylerim kardeşin ilgi etmedi onun yüzünden başüstüne derim dedim şuan ablan yoksa ben sana emanetim diyince ablamın olan birşeye karışmam ben dedi. koruduğum sadece benim olmalı dedi köle bu muhtemel değil ablan er davrandı dedim. ama istersen zaman senin kabil diyince önüme baktı o bozuk para mı dedi oldu dedim. öylelikle baktı tek bi haraet yasak kul bi reaksiyon vermedim benden ilk haraketi beklediği keisndi tek birşey yapmadan ben salona geçiyorum diyip tv karşısına geçtim bornozun önü münhal sikim görünür halde koltuğa oturdum. bunun üzerinde hala meslek gforması var tabi tam karşıma geçip bacak dair atıp oturdu beni izliyo kul yanıma gel burda otur dedim… sebep geleyimki senden bi haraket yok dedi peki dedim tmm. kaltım yerden halının üstünden dizlerimde buna yaklaştım bacaklarını indirdim beni sadece izliyordu bacaklarını açtım dizleirnden öpmeye başladım bunu kafasını arkaya atmış gözlerini kapamış ufak zevkler alıyordu. eteği mafevk kaldırıp elimi amına attım dudakları yumuşacıktı tazecik amcığı karşımda duruyor altında tangası vardı onu kenara çekip dudaklarını okşadım usuldan yere çektim halının dair yatırdımamına yumuldum takkadak yalamaya başladım bunu dakikalarca yaladım altımda inliyo benim ol seni istiyorum eniştecim diyodu çığlıklar atıyodu arz yer. dayanamadım daha çok kul seni istiyorum dedim bacakalrını aralayıp am dudaklarının arasına benimkisini sürtmeye başladım. bi fasıla kafasını akldırıp baktı enişte bu okkalı kebir sakın içime duhul hem ben bakireyim dedi tmm dedim. öylelikle hor fevk sürtüyorum bu bi süre sonra seni istiyorum demeye başladı tmm canım dedim. amı tuhaf sulanmıştı esasen yavaşşca içine bastırmaya başladım bi ıhh ağır ol lütfen diyerek sızlanıyodu altımda. hafif yavaş altımda keskin içinde kıvranırken içine girmeyi başardım sonra alışınca yüklendim ne varsa girip çıkmaya başladımm hızladım imdi altımda çıldırmıştı uzun uzun bunu siktim halı soy olmuştu lakin umrumda üstelik değildi daha çok tam boşalacağım sırada çıkardım içinden göbeğine boşaldım. sonra sarıldım kollarımın arasına alıp gani harikaydı dedim oldu dedi geniş güzeldi dedi bi süre dinlendik yine yapalım dedi tmm dedim amma aönce kaldırman gerekiyo dedim eline verdim okşa sonrada ağzına kızıl dedim. ağzıma alamam midem bulanır dedi alacaksın dakika la alışacaksın beni handan berhudar edeceksin ablan çalıştığı için bir küme sex hayatımız yok dedim bundan sonra sex hayatımız senle olacaksın herşeyi öğreneceksin dedim tmm eniştecim dedi aldı ağzına tam bilmiyordu lakin acemicesine yalaması dahi beni kışkırtma ediyordu. bi müddet sonra bunu domalttım arkadaan amına yerleştirdim belinden kavradım git gel yapıyordum altımda çığlıklar atıyo sık beni kocacım diye yalvarıyordu. uzun uzun isktim bunu daha çok ayaklarında ilaç kalmamıştı dizleri tutmuyor aşağı düşüyordu zorla tutuyordum bunu yığıldı kaldı yere ben boşalamamıştım altıma aldım bacakların ı açtım girdim gene içine yüz kere siktim bu şekilde enson kâfi bundan sonra enişte şen bi hayvansın anamı siktin dediğini biliyordum. anasıda kötü harika bikadındı ama ona açılacak cesareti katiyen bulamam tam bi zorba kadındı kayınvalidem. :))
ama bana sökmez kızlarının ekiside sex kölem olmuştu. arıza derece yüz kere sikiştik eşim geldi ne yapıyosun evde sevinçli dedi sabahleyin uyuyakalmışım gidemeidm okula sonrada evde kaldım aha enişteme baktım dedi kul hastayım fakat daha da yoğun hastaymış gibi dalavere yapıyom eşime. eşim yattı geceleyin olunca bu geldi slaonda kucağıma oturup bi buse kondurup yattı… bu şekilde sikişmelerimiz uzun zamana devam etti şimdi üniversitede okuyor trabzonda ben gidemiyorum fakat meslek tatillerinde geldiğinden eşim evde yokken bize hasılat ve beraber oluyoruz hala. okulda mert arkadaşında dahi benden aldığı zevki alamımıyormuş .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder