15 Aralık 2014 Pazartesi

Babam Beni Tuş Yaptı



Merhaba 2000 yıl nisan ayında Urfaya Karaali kaplıcasına gitmiştim abart daire kiraladım yerleştim sabah yiyecek bir şeyle almak için oda çıkıp markette doğru ilerlerken bir beyefendi dediğini duydum marketi soruyordu isterse benim markete gittiğimi söyleyip birlikte gidelim dedim 50 yaşlarında balık etlik bakımlı biri idi olur bir saniye deyip anahtarı alıp geldi. Markete alış veriş yaparken sohbet ediyorduk. Ankara üniversitesinden olduğunu Gap için Urfaya geldiğini anlattı. Benim gibi yalnızdı bende isterse birlikte kahvaltı yapabiliriz dedim olur dedi kendisini dairesinde buluşacaktık aldıklarımı odama koyup ismini bilmediğim insanın zilline bastım, kapıyı acınca merhaba ben Yavuz dedim, merhaba bende Güler dedi ben içeri buyur etti mutfağa gecip kahvaltıyı hazırlamakla ilgilendi. Ben televizyonun
kanallarını dolaşıyordum masa kurmuş hadi gel dedi birlikte kahvaltımızı yaptık sohbet koyulaşmıştı eşinin vefat ettiğini bir oğlunun olduğunu şu an İngilterede okuduğunu bel ağrıları olduğu için gap çalışanları kaplıcanın şifalı olduğunu duyup gelmiş iki gündür buradaymış. Bende faydalı olduğunu söylüyordum daha önce annemin ağrıları için geldiğim söyledim Şimdi ise kafamı dinlemek için burada olunuyorum dedim kahvaltı bitmiş sigaralarımızı içiyorduk..

Ağrıları için mesaj yaptırmasının iyi geleceğini söyledim. Ankarada mesaj kursuna gittiğim için isterse yapabileceğimi ve nemlendirici varmı diye sordum var dedi ama önce kaplıca suyuna girmek istiyorum dedi. Banyoya doğru yürüdü bana birlikte girebiliriz dedi ben bu fırsatı kaçıramazdım hemen soyundum külotum kalmıştı banyoya geldim. Güler hanım suyun içindeydi bende girdim şakalaşıyorduk suyun içinde bir ara Gülerin arkasını dönmesi ile ağrıyan yeriniz burası mı diye ellerim sırtında dolaştırdım evet dedi. Masaj yapmaya başladım. Yavuz istersen yatak odasında devam et dedi. Sudan çıktık güler hanım havluya üzerine aldı yatak odasına geçtik, yatağa uzanırken sutyeni çıkardı nemlendiriciyi çantasında almamı söyledi aldım sırtına sürmeye başladım ay oy orası diyordu on dakika kadar masaj yaptım. Bacaklarına yaparken bacak arasının sıcak olduğu hissediyordum artık harekete geçerek amını okşamaya başladım. Güler hanım bana dönerken sikimi görmek istediğini söyledi şaşırdım masaj yaparken büyüdüğünü hissetmiş. Bende çıkarıp elline verdim. Diliyle dokunuyor ağzına alıyordu bir anda külotları çıkardık artık çılgınca öpüşüyor sevişiyorduk. Gülerin amını yalıyordum 69 pozisyonu olmuştuk dakikalar sonra geleceğimi anladım Güleri ağzından çıkamadım boşalmak istemiyordum. Güleri sırt üzerine yatırıp bacaklarını açtım yavaşça amını göğüsleri öperek dudaklara ulaştım sikimi amının deliğine dayayıp yavaş yavaş girip çıkıyordum. Güler çıldırmışçasına gir diyordu sert hamle ile girdim. Canım sevgilim kocacığım diyordu kulağıma, doruğa birlikte ulaştık yanına uzanmış pişmanmısın diye sormaz mı bana hayır dedim Benim yaşlı olgun bayanlara gerçekten aşırı ilgimi olduğunu söyledim. Dudağımdan öpüp tekrar ağzına aldı, muhteşem şekilde yalayıp sertleştirdi. Bende gülerinin göt deliğine parmağımı sokup çekiyordum artık göt hazırdı nemlendiriciyi sürüp göte girebilirdim ama ben dilimle göttü biraz daha hazır hale getirdim sert ve ani hareketle girdim. Güler canım acıdı diye biraz kendini sıktıysa da zevk almaya başlayınca kendini bana doğru bastırmaya başladı. Çılgınlar gibi sevişerek ikinci kez doruğa ulaştık. Gülerle iki gün daha hayvanlar gibi seviştik Urfaya gelince tekrar görüşmek üzere ayrıldık o işine ben memlekete döndüm şu an Ankarada sıkça ziyaretine gidiyorum Ben 23 yasinda biseksüel bir gencim. Sizlere 18 yasimda basimdan gecen ve kadinsi yönümü ortaya cikaran gercek bir olayi anlatacagim. Bundan yaklasik 5 yil önce okul yaz tatiline girdiginde mahalleden yakin bir arkadasimla birlikte güneye, onlarin yazligina tatile gitmistik. Bizim kalacagimiz 1 ay boyunca yazlikta yalniz olacaktik. 
O yaza kadar kiz arkadaslarimla birkac kez cinsel beraberligim olmustu, yaz tatiline de bu beklentilerle cikmistik. Benden 5 yas büyük arkadasim cihan`la birlikte otobüse bindik ve yazliga gittik. Ilk günü dinlenerek ve denize girerek gecirdik. Cihan kendi odasinda kalacakti, bana da annelerinin odasini vermisti. 
Cihan`in annesi de boylu, poslu, süper vücutlu, oldukca seksi ve güzel bir kadindi, hayrandim ona. Cihan da esmer, uzun boylu, yapili, yakisikli bir cocuktu. Ben ise acik kumral, yesil gözlü, zayif, orta boylu, tüysüz, ince sesli, yasimdan kücük gösteren ve oldukca güzel bir cocuktum o zamanlar (hala öyleyim ya). Cihan`la ayni yasta olmamiza ragmen görüntü olarak o benden cok daha büyük ve erkeksi gözükürdü, beni ise daha birkac sene önce kiz sanarlardi. 
Neyse, ilk günü gecirdik ve ikinci gün ortama akmaya karar verdik. Yazliga yakin bir yerde büyük bir disko-bar vardi, aksam oraya gidelim dedik. Aksam kiz düsürmek amaciyla oraya gittigimizde ise damsiz oldugumuz icin iceri alinmadik. Tüm planlar altüst olmustu, yazliga döndük ve kafa cekip muhabbet ettik. Ancak diskoya alinmamamiz bize cok koymustu. Ertesi gün gene denize girdik, aksamüstü icmeye basladik. 
Aksam ne yapacagimizi kara kara düsünüyorduk, ortamdaki tek mekana alinmiyorduk, bu tatil nasil gececekti. Oraya girmenin bir yolunu bulmaliydik, gündüz etrafta kiz da yoktu ki tanisip beraber gidelim, tüm hatunlar aksam oraya gidiyordu. Biz icip konusurken ya biz kiz olsa da girsek oraya falan derken birden sakayla karisik birimiz kiz kiligina girsek bari de öyle gitsek o zaman alirlar falan diye birbirimize takilmaya basladik. 
Muhabbet ilerledikce sarhos kafayla bu sakayi ciddiye almaya basladik, baska caremiz olmadigini düsünüyorduk. Birden ciddi ciddi ya bi denesek noolcak ki, zaten pek kimse tanimiyor bizi diye konusurken bu isi yapmaya karar verdik. Delice bi fikirdi, ama gencligin ve sarhoslugun da yardimiyla aklimiza yatti. Peki kiz kiligina kim girecekti  
Bu cihan olamazdi, cünkü adam ne kadar o kiliga bürünse de erkek oldugu belli olurdu. Eh, ikimiz de kiz rolüne bürünecek olanin ben olacagini biliyorduk. Tamam, dedim deneyelim bakalim. Iceri girer, kiz tavlar, yazliga döneriz, sonra ben normale dönerim, cihan`in bir arkadasiymis gibi eve gelirim diye plan yaptik. 
Biraz daha icip birseyler yedikten sonra aksam icin hazirlanmaya basladik. Cihan beni benim kaldigim annesinin odasina götürdü, dolabini acti ve burdan giyinebilirsin dedi. Ben bilmiyo ayaklarina yattiysam da daha ilk gün o dolaplari karistirmistim, annesinin seksi ic camasirlari, kiyafetleri, hepsini incelemis, hatta o gece annesinin siyah string ve transparan külodunu koklayarak 31 cekmistim.
Annesi acaip seksi giyinen ve her yeri buram buram seks kokan bir kadindi, eminim babasiyla cok renkli bir seks hayatlari vardi, yazliklarinda bile her tür kiyafet mevcuttu. Ben dusa girdim, vücudum zaten fazla tüylü degildi, sakalim falan yoktu zaten, bacaklarimdaki az bir tüyü de jiletle aldim. Dustan cikip odama girdim, cihan`in annesinin aynali makyaj masasina oturdum, cekmecesini actim, her tür malzeme vardi. 
Ellerime ve ayaklarima dikkatlice koyu kirmizi bir oje sürdüm, dudaklarima yine koyu kirmizi bir ruj, gözlerime rimel, yanaklarima allik sürdüm. Senelerdir ablamla ayni odada yasadigimiz icin tüm bunlari iyi biliyordum. Okul tatil olduktan sonra uzatmaya basladigim saclarim da yeterince uzamisti, onlari da jöleleyip dalgali bir hava verdim. 
Aynaya baktigimda kendim de inanamadim, zaten güzel ve kiz gibi bir yüzüm vardi ama bu kadar güzel bir kiz olacagimi tahmin etmemistim. Kalkip gardrobu actim, ordan bir tane siyah sütyen alip giydim. Cihan`in annesinin iri gögüsleri vardi, bosluklari pamukla doldurdum, tabii bir poset pamuk gitmisti. Altima da gecen gece kokladigim siyah string transparan kilodu gecirdim. 
Üstüme siyah askili body bir bluz, altima da pembe yirtmacli bir mini etek giydim. Son olarak da önü ve arkasi acik, az topuklu bir ayakkabi sectim. Tüm bunlari tarif edemedigim bir heyecanla yapmistim, garip bir bicimde hosuma da gidiyordu, kendimi kadin gibi hissediyordum. Daha önce de evde kimse yokken ablamin kiyafetlerini giyip 31 cektigim olmustu. 
Hazir oldugumda aynaya bakip inanilmaz seksi bir disi görmüstüm karsimda. Zaten yüzüm ve vücudum bir kizinkini aratmiyordu. Artik gece oldugunda cihan kapimi tiklatip hazir misin diye sordu, ben de hazirim dedim, cihan iceri girdi ve agzi acik kaldi, hic unutmuyorum, afallayip bakakalmisti ve dilini cikarip bu sen misin diye sordu, ben de tanisalim, ben cagla dedim ve elimi uzattim, hala sapsal sapsal bakip kekeleyerek ben de cihan demisti.
Sen ne güzel olmussun yav, bu kadarini da tahmin etmiyordum dedi, ben ben de diye cevap verdim ve disari ciktik. Diskoya giderken cihan hala saskinligini üstünden atamamisti. Arkadasim olmasa bana baskasi gibi baktigini hatta etkilendigini düsünecektim, belki de öyleydi. 
Diskoya rahatca girdik, kimse erkek oldugumu farkedecek gibi degildi, zaten her yönümle bir kizdan farkim yoktu. Tabii önümün kalkmasindan korkmuyor degildim, o zaman rezil olacaktik. Bunu da düsünerek dustayken iki kez attirmistim. Neyse, iceri girdik, bara oturduk ve icmeye basladik. 
Bir taraftan da etrafa bakiniyorduk, icerisi kalabalik sayilirdi, kizli erkekli, ben kizlara bakinirken ilginc bir sekilde erkeklerin de bana baktigini farkettim, icimi tuhaf hisler kaplamisti. Yanimda cihan olmasa bana yazilacaklari kesindi. Garip bir bicimde bu fikir hosuma gidiyordu. 
Cihan da bakiniyordu, zaman gectikce ve kafalar güzellestikce cihan`in da ara ara caktirmadan bana, hatta bacaklarima baktigini farkettim, ama sarhosluguna verdim. Birkac saat gectiginde cihan hadi oturmayalim, dansedelim dedi, kalktik ve dansa basladik. Tekno caliyordu, pist hareketliydi ve bircok kiz dansediyordu. 
Pistte dansederken cihan bir kiz grubuyla konusmaya basladi, ben de isi ona birakmis, keyfime bakiyordum ve anin tadini cikararak seksi bir sekilde dansediyordum, birden benim yanimda da bir cocugun bittigini farkettim. Pistin kalabaliginda cocuk bir yanima, bir arkama geciyor, caktirmadan dokunuyordu. Boylu poslu yakisikli bir cocuktu, birden konusmaya basladik. 
Cihan kizlarla muhabbete kendini baya kaptirmisti, farkinda degildi. Cocukla muhabbeti koyulastirmistik, ismi orhan`di, orhan`la yakin bir bicimde dansediyorduk, konusuyorduk, müzik yüksek sesle oldugu icin konusurken kulagima iyice yaklasiyordu ve dudagi kulagima degiyordu, nefesini hissediyordum, icim bi tuhaf olmustu. Kendimi fazla kaptirmistim, kendimi erkek gibi degil, tam bir kadin gibi hissediyordum ve bana yapilan kur hosuma gidiyordu! 
Derken cihan bu durumu farketti ve hemen yanimiza geldi, ben orhan`la tanistirdim, tabi cihan orhan`a soguk davranarak beni kolumdan cekip ordan uzaklastirdi, sinir olmus ve beni bu durumdan kurtarmisti. Hala pistteydik, cihan kusura bakma böyle olacagi belliydi, sacma bi is yaptik dedi, ben de bosver dedim geldik artik, keyfimize bakalim dedim, derken slov müzik basladi, pist bir anda duruldu, ciftler dansetmeye basladi, c
ihan kizlara bakindi, kizlar ortada yoktu, gidelim mi dedi, ben de o kadar geldik, bari birbirimizle de olsa dansedelim, hem zaten hep slov dansta kizlar nasil danseder merak etmisimdir dedim, cihan peki dedi, ellerimi omzuna koydum, o da ellerini isteksizce belime koydu, dans etmeye basladik. 
Kimdi ya o herif dedi, ben de ne oldu kiskandin mi diye güldüm, sacmalama ya dedi, sinir oldum sadece, sacmaladik dedi, ben de olsun naapalim bu gece kavalyem sensin ben de daminim dedim, güldük, müzik cok güzeldi, kafalar binbesyüzdü, icimi gene tuhaf hisler basmisti, sanirim cihan da öyleydi ama belli etmemeye calisiyordu. 
Farkinda olmadan yakinlasmis, ben ellerimi onun boynuna dolamis, o da ellerini belime dolamis, adeta sarilmistik, garip bir histi, cihan`in ne tepki verecegini bilmiyordum, belki kizip kendine ve bana konduramayacak ve hersey bitecekti ama gayriihtiyari olarak basimi omzuna yasladim. 
Cihan hic beklemedigim bir sekilde bana daha siki sarildi, bir süre dansettik, sonra kafami kaldirip ona baktim, bir süre bakistik ve karsi koyulamaz bir sekilde onu öpme ihtiyaci hissettim. Nasil oldugunu anlamadan yakinlastik ve dudaklarimiz birlesti. Ben daha farkina varamadan öpüsüyorduk. 
Ama ne öpüsme! Birbirine susamis iki asik gibi, artik geri dönülemez bir yola girmistik ve bunun farkinda miydik o an bilemiyorum. Belki bilincimiz farkindaydi ama hislerimiz her seye engel oluyordu. Kendimi resmen kadin gibi hissediyordum ve kendimi birakmistim. Cihan artik kalcalarimi oksuyor, ben de boynunu oksuyordum ve biz deliler gibi yiyisiyorduk pistin ortasinda. 
Cihan`in sikinin kalktigini farkettim, boyu benden uzun oldugu icin göbegime geliyordu, benimki de kalkmisti ama hem dar string külot bir nebze engelliyor, hem de asagida oldugu icin cihan farketmiyordu. Yapisik durumda oldugumuz icin disardan da farkedilmezdi, zaten herkes kendi alemindeydi. 
Cihan yanaklarimi, boynumu, omuzlarimi öpmeye, yalamaya, bir taraftan da kalcami ve etegin altindan bacaklarimi oksamaya baslamisti. Bir süre böyle devam ettikten sonra birden ikimize de bir ayilma geldi ve biz napiyoruz durumu oldu. Cihan abi inanamiyorum diyip noluyo ya kahretsin gibi seyler söyledi, birden cikti, ben de arkasindan kostum. 
Eve dogru hizli hizli söylenerek yürüyordu, eve geldik, naaptik biz ya, bende de hata var, sacmaladik, yarin dönüyoruz ve görüsmüyoruz falan dedi. Benim kafam karismisti, yasanan olay hosuma gitmisti ama su an durum boktandi. Onun da kafasi karismisti, özür diledi, biz arkadas olamayiz daha fazla dedi, bir süre karsilikli zirvaladik. 
Sonra biraz sakinlestik, tamam yarin dönelim ve öyle olsun dedik ama oldu bitti kapatalim konuyu ve burda kalsin diye karara vardik. Birer bira actik, muhabbet etmeye, icmeye basladik, olayin konusu gene acildi, cihan sen hadi üstünü degistir artik dedi, ben de bosver tamam artik oldu bitti konustuk ya dedim, bu arada yerde oturuyorduk ve zaten kisa olan etegim iyice siyrilmis, bacaklarim ve baldirlarimin tüm güzelligi ortaya sacilmisti, 
cihan bakip abi inanamiyorum nasil olur ki böyle, bu sen misin yaa dedi, bi an seni hic tanimadigim bir kiz gibi gördüm ama haksiz da degilim dedi, ben de evet garip ama ben de öyle hissettim dedim, cihan vücudumu süzüyordu, ben hic beklenmedik bir sekilde icimde uyanan hislerin etkisiyle begendin mi beni dedim. 
Cihan ne yalan söyliyim begendim, su an bir kizdan hicbir farkin yok, cok güzel olmussun, inanamiyorum ya, dedi, bunu derken bacaklarima bakiyordu, bacaklarimi begeniyor musun diye sordum, ya sacmalama lütfen dedi, ama bacagimin birini havaya kaldirip öbürünün üzerine atinca ortaya cikan kalcalarimin da etkisiyle evet cok güzeller diye cevap verdi. Artik ok yaydan cikmisti, kendimi bir orospu gibi hissediyor, cihan`i tahrik etmekten zevk aliyordum. Cihan ise transa gecmisti, beni süzüyordu. 
Dayanamadim ve bacagimi ona dogru uzattim o da tuttu ve oksamaya basladi. Gözlerimiz birbirine kenetlenmisti, ben gülümsüyordum. Cihan tuttugu bacagimi öpmeye basladi, ikimiz de tahrik olmustuk. Ben diger bacagimi uzatarak ayagimi cihan`in sikine degdirdim. Cihan hafifce inledi, ben ayagimla cihan`in kazik gibi olmus sikini sivazlamaya basladim. Cihan da diger ayagimi öpüyor, yaliyor, bacagimi oksayarak ojeli parmaklarimi emiyordu. 
Cihan bacaklarimi indirip öpmeye basladi, öperek cikiyordu, ben kafami geriye atip kendimi birakmistim. Baldirlarima kadar öperek geldikten sonra bir anda bacaklarimi ayirip üstüme cikti ve dudaklarima yumuldu. Deliler gibi yiyismeye basladik, dudaklarimi, dilimi yiyor, ben de dilini emiyordum, harika bir histi. 
Sonra boynumu ve omzumu öpmeye yalamaya basladi ve beni ters cevirip bluzumu ve etegimi cikartti. Arkama uzanip boynumun, kulagimin arkasini öpmeye basladi, elleriyle sutyenimin üstünden sahte gögüslerimi avucluyor, siki de kalcalarima baski yapiyordu. Sirtimi öperken omuzlarimi oksuyor, ben de agzima aldigim parmagini emiyordum. 
Öperek asagiya indi ve tanga külodumun acikta biraktigi kalcalarimi sikmaya, öpmeye basladi. Ben artik iyice tahrik olmustum, cihan külodumu da cikartti kalcalarimi öpmeye yalamaya devam etti. Bunu yaparken üzerimde ters döndü, ben yüzükoyun yatiyordum ve birden cihan`in koca sikini burnumun dibinde gördüm. 
Sanirim artik vakti gelmisti, bunu yapmayi cok arzuluyordum. Cihan egilip popomu öpmeye devam etti ve sikini iyice yaklastirdi. Ilk defa baska bir siki bu kadar yakindan görüyordum, kocamandi, benimkinin iki katiydi nerdeyse, genis ve uzun, damarli, basi dev gibiydi, mayhos bir kokusu vardi ve ben ilk defa tadacagim bir seyi hic bu kadar arzulamamistim. 
Dayanamayip basina bir dil attim, cihan`in sikinin ucundan cikan sivisi dudagima yapismis ve uzamisti, dilimle dudaklarimi yalayarak sildim ve o siviyi tattim, artik cok azmistim, kücük dil darbeleriyle basini yalamaya basladim ve en sonunda basina yumuldum. Cihan ise kalcalarimi ayirmis ve götümü yalamaya baslamisti. 
Ben cihan`in sikini emerken o da göt deligimi yaliyordu, zevkten ucuyordum. Cihan`i emiyor, agzimin icinde dilliyor, kücük isiriklar atiyordum, o da hafif hafif inliyordu. Agzimdan cikarip boydan boya yalayarak dilimle geziniyor, tasaklarini yaliyor, emiyordum, kokusu ve tadi harikaydi, rujum sikinin basina bulasmisti. 
Sanki bu isi kirk yildir yapiyor gibiydim, sike o kadar susamis bir haldeydim ki, degme orospulara tas cikartir gibi hissediyordum. Cihan artik götümü iki yana ayirmis, dilini deligime sokmaya baslamisti ki, sikini de agzima sokup cikartiyordu, tempo tutturmustuk, resmen agzimi sikiyordu. 
Gidip gelirken nerdeyse bogazima kadar sokuyor, tasaklari adeta ceneme carpiyordu. Cihan daha fazla dayanamayarak agzima patladi, ben cikarmadim, bosalirken daha siki emiyor ve dilliyordum, sular seller gibi bosalmisti, agzim sperm dolmustu, cihan inleyerek yavasladi ve agzimdan cikti, ben tüm meniyi yuttum. 
Cihan kalkti ve bir sigara yakti, ben hala yüzükoyun yatiyordum, cihan`in siki inmemisti. Cihan arkamdaki koltuga oturdu, ben dayanamiyordum, yarak yemek istiyordum ve basimi yere bastirip domaldim ve cihan`a dönüp gayet suh bir sesle hadi erkegim gel beni sik dedim. Cihan da dayanamadi ve sigarasini söndürüp götümü yalamaya basladi. 
Iyice islattiktan sonra o koca sikini kalcalarimin arasina sürtmeye basladi, ben inliyor ve daha fazla dayanamiyordum. Cihan sikini göt deligime dayadi ve ittirmeye basladi. Zorlayarak götümü biraz acmisti ama gene de dardi ne de olsa hala bakireydim:) cihan zorlamaya basladi, aci duymaya basladim ama cok istiyordum ve kendimi sikmaya calistim. 
O ittirdikce kalcalarimi ben de ona dogru itmeye basladim ve sonunda biraz girdi, yavas yavas siki arkamda tatmaya ve zevk almaya basladim, cihan yavasca gidip gelmeye basladi, o an aldigim hazzi anlatamam, hep istedigim buymus dedim kendi kendime, kendimi zevk girdabina biraktim. 
Cihan artik gidip gelmeye ve kalcalarimi yogurup oksamaya, sikmaya baslamisti, her darbede kalcalarim sakliyor, cihan belimden tutup her darbede beni kendine cekip hart diye geciriyor, zevkten ucuyorduk. Ikimiz de inlemeye basladik, cihan egilip tamamini icime soktugunda gözümden yas geldi, sirtimi omuzlarimi öpüyordu, memelerimi avucluyordu, siki tamamen götümün icindeydi, tasaklarini hissediyordum, yavasca o pozisyonda gidip gelmeye basladi, dogrulup dilimi agiza verdim, ben de dilini emiyordum, dillerimiz dansediyordu. 
Cihan elini uzatip sikimi sivazlamaya basladi, zevkin dorugundaydim, cihan beni bosaltti, o da cok gecmeden arkamdan cikmadan icime oluk oluk akitti, yere yigildik. Bi süre nefes nefese yattik, sonra kalktik ve dusa girdik, yarraga doymamistim, cihan`i dusta bir kere daha agzima aldim, o da saclarimi oksuyordu, makyajim yüzüme akmisti, cihan saclarimdan tutup basimi ileri geri hareket ettirerek bani agzimdan hoyratca sikmeye basladi.
Cihan resmen agzima tecavüz ediyordu. Cok gecmeden cihan`i emerek bosalttim, cihan bosalirken yüzüme fiskirdi, yüzüm sperm dolmustu. Dus alip ciktik ve iki sevgili gibi sarilarak uyuduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder