15 Aralık 2014 Pazartesi

Ablamın Kızlığını Bozdum





Merhaba Sikiş Hikayeleri okuyucuları. Askerliği yeni bitirmiştim. Ablam lise mezunu. Üniversiteye gitmek istedi ama  aile baskısıyla devam edemedi. Bunda kapalı olmasının da etkisi vardı. Ablam 26 yaşına gelmişti fakat her talibini geri çevirdiği için artık evde kalma korkusu var biraz. Çünkü bizlerde yaşı 25 i aşan kıza artık evde kalmış muamelesi yapılır sülalece. Sanırım oda bu baskıdan etkilendi. Ablam çok marifetli bir kızdır. Yani ev işleri ondan sorulur. Ablam ev işleri yaparken bile çok dikkatli giyiniyor. Yani bu benim yanlış bir bakışım olabileceğinden değil yetişme tarzımız bu şekilde. Ben askerden yeni geldiğim için iş arıyordum. Aslında geçmişten gelen mesleğim vardı yani iş bulmam zor olmazdı ama biraz dinlenmek ve gezmek için bu arama faslını kasıtlı uzatıyordum. Babam orman müdürlüğünden işçi emeklisiydi yani o sene emekli olmuştu. Tek istediği köyde bir yazlık ev yaptırıp oraya yerleşmekti ve ben geldikten yaklaşık bir hafta sonra köye gitti annemle. Bana ve kardeşlerime ablam bakacaktı. Yani yemek gibi  ev işlerinde.


Bir akşam eve giderken bolca çerez ve film aldım ablamın evde canı çok sıkılıyordu ve çerezle kolayı çok sever yani küçük bi sürpriz olsun istedim. Küçükler yemek yedikten sonra yatmışlar. Sabah okula gittikleri için çok geç saate kadar kalamıyorlar. Bende saat 10 gibi eve geldim. Kola çerez ve filmi ablama verdim hadi hazırlık yapta bi film zevkimiz olsun dedim. Ablam hazırladı işte bardak çerezi kaba koydu falan bende filmi taktım ablam getirdi tepsiyle bıraktı çıktı. Arkasından gittim...
Önce kapıyı çaldım odasına geçmişti...
Efendim kardeşim, musayitim içeri gelebilirsin.. dedi.
Ne oldu abla, hayırdır sen izlemeyecek misin filmi? hem sen çerezle kolada seversin dedim.
Yok sağ ol canım kardeşim benim çok uykum var sen izle dedi. Fakat abla ben sana sürpiz olsun diye aldım oldumu şimdi bu dedim. Tekrardan ablam çok teşekkürler canım ama çok uykum var dedi. Ben de pff peki sen bilirsin dedim ve bozularak odasından çıktım.
sex hikayeleri
Neyse ben malzemeleri hazırladım ve film izlemeye başladım. Derken film çok sarmıştı beni bütün çerezleri ve kolayı içmiştim. Neredeyse 2bucuk litrelik kolanın tamamını bitirmiştim. Daha sonra odama geçtim ve yatağa uzandım, dalmışım. Bi ara bi uyandım sıkışmışım tabi 2,5 lt kolayı içince insan sıkışıyor. Tuvalete koştum ama gecenin o saati ve tuvalet dolu. Kapıyı tıklattım altıma edicem çabuk diye. Evde dönüp duruyom ablammış tuvaletteki. Ablam gecenin bu saati ne bu sıkışma dedi bende sen katılmayınca 2,5 lt kolayı efkarlanıp diktim kafaya dedim güldü ben tuvalete fırladım. Tuvaleten çıktım yatağıma geldim ablam benim yatakta oturuyo. Hayırdır abla dedim gel gel dedi. Geçtim yanına oturdum ya akşam için özür dilerim canım benim dedi. Önemli değil abla ben sana takılıyorum dedim sarıldı fakat bu defa farklı bir şey oldu bana sarılırken ablamın göğüsleri çok yumuşak geldi bana!! Sanırım sütyen takmamış yaz sıcağından ve bu bi anda bana farklı bir his verdi. Ablam çıktı ve ben hala o yumuşaklığın etkisindeydim ama sonra kendime hakaret ederek o sapık düşüncelerimden kurtuldum.

Sabah biraz erken kalktım, ablam çocukları okula yollamıştı bile. Kahvaltı hazırlamış, kahvaltıya başladık.. O sırada alışverişe çıkalım mı bugün dedi. Tabii ki dedim. Kahvaltıdan sonra çıktık. Bir mağazaya girdik ablam eteklere bakıyordu. Bende ona takılıyorum bi tane mini vardı ona gösterdim. Bunu giysene dedim. Karına giydirirsin onu dedi. Bende ne var yani giydiririm dedim. Ha biliyorum kesin giydirirsin dedi. Gülüştük falan sonra ablam güzel uzun bi etek aldı sonra ben alt kata inecem senin gelmene gerek yok dedi. Neden? geleyim işte dedim. Ya sen gelme dedi. Peki dedim. Bende yukarıda bekliyodum. Hani bayanlara özel sandım ama dallamanın biri inince bende indim. Ablamın o an elinde bi sütyen vardı ona bakyordu beni görmüyo sonra başka sütyenlere baktı bi külot aldı ve onuda beğenmedi sonra kadına 2 külot 2 de sütyen verdi bunların biri beyazdı diğeri sanırım o renk bordo ikisi de saten külot belli yani ama sütyenler dantelli ve beyaz. Tabi ben bunları görünce dünkü göğüs olayını hatırladım. Ablam çantayı aldı beni görünce bi afalladı yanıma geldi sana gelme dedim. Ya arkadan bi adam inince gıcık oldum eğer bayanlara hassa o adamın ne işi var dedim. Yaaa bayanlara has değil, gördüğün gibi iç giyim! Senin burada ne işin var? dedi. Bende yaa saçmalama ablma, o adamın yanında alıyorsun da benden mi utanıyorsun dedim. O adamı tanımıyorum ve ne aldığımı görmüyor, ama sen kardeşimsin utanırım dedi. Neden ya sende bi insansın ve sende iç çamaşırı giyersin bunu bilmemmi ayıp dedim! Oof uzatma gidelim dedi. Tamam dedim bende ve mağazadan çıktık.

Eve geldiğimizde ablam aldıklarını prova etti. Aldığı etek genişti normalde ama kumaşından mıdır nedir hatları çok belli oluyordu ve ben o an ablamın fevkalade bi kalçaya sahip olduğunu fark ettim yani eteğin arka tarafı kalkık ve yus yuvarlak kalçaları muhteşem duruyordu. Bana bu bir gün içerisinde neler olduğunu anlayamdım ama ablamın bir kız olduğunu hatta gece sütyen takmadığını hatta ne tarz iç çamaşırı sevdiğini hatta kalça ve göğüslerinin şekil ve yumuşaklını fark etmiştim. Sonuç olarak ablam çok sexi bi kızdı. Ama kapalı giyimi bütün bu güzellikleri bir sır gibi saklıyordu. Denizin altındaki inci gibi çıkarılmayı bekliyordu resmen. Daha önce ablamın diz kapağına kadar bacağını görmedim yani ergenlik dönemimden beri. Kollarını en fazla dirseklere kadar. Ama ben bunlara bakacak kadar şerefsiz biri değildim kendime hakim olamadım. Ve evden yine iş bahanesi ile çıktım gezdim dolaştım aklımda ablam vardı yenemiyordum bu düşünceyi. Biraz gezip tozunca rahatladım ve yine utanarak eve gedim.

porno hikayeleri
Evde bi acayiplik, bi hareketlilik vardı. Çocuklar yatmamış, ablamın felan herkesin betibenzi atmıştı. Ne oldu bu ne hal? dedim. Ablam; dün gece alt komşuyu ve üst komşuyu soyulmuş yani hırsız girmiş, bizim ışık geç saatlere kadar açıktı ondan bize girmemişler sanırım dedi. Bende birşey olmuş mu bıçaklanma felan cana zarar var mı dedim. Yok sadece bi kaç eşya almışlar dedi. Bende sallayın ne korktunuz bu kadar dedim. Ablam çocuklar senle kalsın dedi bende tamam dedim ve yataklar açıldı çocuklar uyudu ablam odasına çekildi bende tv izlmeye başladım tabii. İki-üç dakika geçti geçmedi ablam geldi. Korkuyorum dedi. Bende iyi sende yat dedim. O da yan kanepeye uzandı. Biraz havadan sudan muhabbet ettik, ablam sonra uyudu. Tabi doğal olarak yatakta dönüyolar sıcaktan ablamda üstünü açtı öyle kısa gecelik yada askılı gecelik sanmayın eşofman tarzı bi, geceliği vardı fakat. Bacaklarını katladığı için kalçaları okadar tatlı görünüyordu ki gözümü alamadım. Ve elim şeyime gitti ona bakarak boşaldım.

Sabah tabii yaptığımdan pişman oldum. Ve çok utanıyordum fakat buna engel olamıyordum. Ablam beni sıkı sıkı tembih etti erken gel diye ve bi ara ablamın piskolojisi bozuktu kullandığı bi hap vardı onuda almamı istedi. Bende aldım akşam geldim ablama neden bu dedim ya bu uyku veriyo bunu atınca top atsan uyanmam dedi. Kardeşlerime de verdi ben almadım. Çünkü biri uyanık olmalı ve korkum yoktu hırsızlardan. Yattık tabi yine herkes benim odada ya benim oda dediysem salon. Ablam yine üstünü açtı fakat yüzü dönüktü bi eli altında bi elinide ileri uzatmış yan yatıyo tişörtünün yakası yuvarlak ama geniş sayılır bi an göğüsleri görünür diye aklımdan geçti kalktım baktım. Alttaki eli tam göğüslerinin altında olunca sıkışmış haldeki göğüsleri harika görünüyordu ve beyaz dantelli sütyendi. Yatağa geçtim elimi aletime attım sonra uyku hapı aklıma geldi kalktım dokunmaya başladım ablamda hareket yok elimi göğüslerinin üzerine bıraktım ve hafif hafif sıkıyordum. İlkti bu ilk kez bir kızın göğüslerini tutuyordum ve bu ablamdı. Sonra kalçasını okşadım taş gibiydi ablamı hafif ittirdim sırt üstü yattı t-shirtini yukarı sıyırdım pijamasının içine elimi soktum amacım iç çamaşırından okşamaktı fakat elimi pijamayla birlikte külotunda altına sokmuşum. Direkt amını okşamaya başladım amında hiç kıl yoktu sanırım ağdalı. Memelerini sütyenden kurtarınca artık gözüm döndü ablamı tamamen soydum. Ve bacaklarının arasına geçtim. Sikimin kafasını soktum ve sokar sokmaz boşalacağımı anlayınca çektim. Sonra aletimi sildim tekrar bacak arasına geçtim bi daha içine soktum bu sefer biraz kasıyordu sanki kendini. Uyanık değildi ama beden acıyı hissediyordu sanırım. Biraz daha zorlayınca girdim, ablamın amından kan akıyordu fakat bunun çok olduğunu duymuştum hem çokta kan akmadı.(ablamın kızlığını bozdum) Yine git gelden sonra çıkardım yine boşaldım. İnsan hayatında bu kadar zevk alacağı bir şey olmadığına kanaat getirdim. Sabaha kadar beş-altı kez boşaldım. Göğüslerini yalamak bile beni boşaltıyordu. Neyse sonra üstünü düzeltip yattım.

Telefonun alarmını kurmuştum erken uyanmak için. Çünkü sabah kardeşlerimi erken kaldırıp yollamalıydım, çünkü olacakları biliyordum. Neyse erken kalktım ve çocukları okula yolladım. Daha sonra tekrar yatağa yattım. O sırada ablam uyandı, bi sağa sola baktı tabii ben uyuyor numarası yapıyordum. Birşeyden rahatsısz oldu ve eşofmanı açıp amına baktı. Kanı görünce korktu yatakta kanlıydı. Sanırım bunu kadın hastalığı(regl) sandı. Yatağı apar topar toplayıp mutfağa gitti. Bende kalktım yanına gittim. Çok gergindi. Kızlık korkusu sarmıştı. Ben doktora gidecem dedi sen kahvaltını yap. Abla hayırdır neyin var. Sanane dedi. Ya kızma merak ettim kızların her rahatsızlığı sorulmaz diyip odasına gitti giyindi çıktı. Ben evdeydim artık ne olursa olsun bekliyordum ablam bir saat sonra geldi. Eve girer girmez bana öyle baktıki hafif tırstım salona geçti. Bana doktora gittim sabah uyandığımda yatağım kanlıydı rahatsızlık sandım normal bi ilişki ile kızlığım gitmiş! Şerefsiz bunu nasıl yaptın dedi ve hıçkıra hıçkıra ağladı. Bende lafı çevirmedim kendime hakim olamadım ne yapayım. Üstün açıldı ilgimi çektin hapda alınca iyice nefsime yenildim dedim. Ablam tokat küfür sayıyo bende birtane sinirle tokat attım ona! Ve ona "ya babama söylersin ben kaçarım ve o kalpten gider sende orospu olursun alemin dilinde yada susarsın ben sana koca bulurum" dedim. Ablam ağladı kovdu beni. 4 gün eve gitmedim ve beni aradı. Gittim ağladı sen şerefsizin tekisin dedi ve tamam evde kal senden koca moca istemem dedi ve odan sonra hiç konuşmadı.

O olaydan sonra ben ablama karşı çok kaba davranmaya başladım. Her fırsatta onu okşuyordum, ağlıyordu ama birşey yapamıyordu. Yastığının altında daima bıçak bulunduruyordu. Her yeltendiğimde bıçak buluyordu bir iki kez zorla ablamı sikmek istedim. Öldüreceğini söyleyince vaz geçtim çünkü piskolojisi mahvoldu yapar mı yapar. Neyse babamlar döndü. Daha sonra öyle normal hayatımıza devam ettik. Bende iş bulup evlendim artık görüşmüyorum ablamla. Ablam da evlendi artık nasıl buldu birisini bilmiyorum ama şuan çok mutlu. üç tane de yeğenim var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder